fredag 3 oktober 2008

okej, satte ikväll var vi på Terminal 1.allt kostade 1,50 pund vilket är sjukt grymt riktigt billigt. men innan det var vi på en annan krog. där sjöng jag karaoke (tro det eller ej) och vi fick då varsina shots. eller inte varsina.typ 3-4 st. sen skulle vi efter det gå tillterminal1 men jag stämplar in på en annan bar, som heter Walkabout, och betalar och allting och sen kommer jag på: men näääeej, det var inte här vi skulle, så går jag ut igen och så går vi till de andr stället. vet ni vad inträde kostar i denna stad? 1-2pund!det är nästan så jag blir svimfärdig.det är billigt.

nu ska jag sova för imorrn ska vi ha WOODWORK,alltså om man översätter till svenska så blir det ju träarbete.visst låter det skoj. jag vill gå påbiodet var längesen. vet ni vad bio kostar i denna stad?4,50 pund! vet ni hur lite kronor det är? typ50 kr! en drömstad,jag vet. kanske lite för mycket landet, men HÖY, det är bara 4 timmar till london härifrån.

imorrn ska jag upp 9, och så ska jag gå till skolan med två personer i min klass. jag TROR dom heter Garreth och Shona men är inte säker, engelska namn e så konstiga ibland. dom är roliga och bor där jag bor. är väl det enda som krävs för att bli vän med mig. mitt rum e riktigt snyggt BTW (by the wAY) så kom och hälsa på vet ja! medan det fortfarande är städat alltså..dessutom ni vet ordet MEDAN, det stavad INTE:MEDANS med S det är inkorrekt så in i helvete, måste bara säga det för alla skriver så. man skriver bara MEDAN, okej? börjar bli lite frustrerande. okej, jag är ordpolis när det gäller viktiga ord,men nån måste ju va det.
hälsningar världens bästa edith

Inga kommentarer: