tisdag 14 oktober 2008

detta inlägg handlar om bråk, en låt och en smärre kärleksförklaring

Tro inte att vi sluppit ägarna av boendet. Nej nej, vanessa och amber fick en varning om att dom vart uppe och varit för högljudda inatt. så dom ska infinna sig på receptionen "as soon as possible" undrar vem som anmälde saken.. faktiskt inte jag, även fast jag tyckte dom var jävligt jobbiga inatt, men jag somnade trots allt. och klockan var inte 11 på kvällen nej detta var 5-6 på morgonen. så jag gav dom en utskällning idag. ni vet en såndär edith-utskällning som kommer 3 gånger om året.

lyssnarpå lyndseys ipod i datorn nu, och så kommer en låt med ne-yo upp och så står det: Female version. vad fan betyder det? okej nu vet jag vad det betyder för nu började Hon sjunga..

Vänner, ni vet ju hur kräsen jag är när det gäller killar? jaaaaa klart ni vet. Jonas är iallafall min första stora kärlek. ja det är sant.. hade jag inte gillat honom så pass mycket ellerså så hade det nog vart svårt att ha denhär distansen mellan två olika länder som från första början verkade heelt jävla omöjlig. Jag vet, det har "bara" gått en månad sen jag flyttade hit. men jag ska säga er att det har känts som 5 evigheter att vara ifrån dig jonas och från er vänner och min familj. så slutsatsen när det gäller världens bästa uppfinning blir Internet. tack internet. Och slutsatsen när det gäller världens bästa pojkvän så blir det utan tvekan jonas. ses snart!

puss från edith

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow Edith. Det var otroligt font att läsa. Tack, Jag älskar dig med Edith. Otroligt mycket..

Ganska blödigt svar, men ja så ligger det till!