fredag 31 oktober 2008

30 sidor kvar i boken. dröjer ut på det hela så mycket som möjligt men nu går det ju inte att expandera så extremt mycket mer. Vi har precis beställt homedelivery på pizza, cocacola, pommes och kebab vilket jag ser fram emot som FAN!!!!!

dessutom har jag gjort en hel del skolarbete. jag har skrivit färdigt en personlig redogörelse på hur jag ska lägga upp arbetet denna månad, briefen vi fick i förrgår ska vara klar om nästan exakt 5 veckor och nu vet jag exakt när hur och var jag ska göra allt! fotografera, skriva ut första utkast på bilder och sammanställa den kritiskt analyserande medföljande text som ska lämnas in vid deadline.

vi såg en dokumentär med och om fotografen Yann-Arthus Bernard. Han har varit en av mina absoluta favoritfotografer sedan jag kollade i en bok av honom, i somras hos Jonas föräldrar, med massa fotografier tagna i helikopter runt över hela världen. denna dokumentär gjorde mig ännu mer intresserad och det är därför jag beslutade att jag ska ta foton från luften nästa gång jag åker flygplan. som alltså ska va en del av uppgiften.

så nu vet ni det!!!!

Eda

och sen vill jag bara pe-essa! fan vad alla tappar bort sina mobiltelefoner! och att ni/dom tappar bort mobilerna det är ju inte mitt problem, men sen att det skapas grupper på facebook där man ska skriva in sitt nummer... minst tio har uppkommit sedan i september. varför inte bara skriva till de människorna som man vill ska ge sitt nummer igen? liksom varför ska jag bli medlem i en grupp där Berthold 17 "tappa mobilen när jag va på ferre i tumba och blev för full på 3.5 orna från sleven" och som jag inte pratat med på minst 2 år och ändå inte har Hans nummer.




och här i ps 2 kan jag ju säga att Berthold 17 bara är en visuell person, jag skulle aldrig vilja vara vän med Berthold 17 på facebook i verkligheten.

Inga kommentarer: