torsdag 2 oktober 2008

Jag tror jag är den person som kommer undan med mest saker. Känner inte ni också att det alltid varit så? Ingen liksom vågar skälla ut mig för att jag är så "himla snäll". Senaste exemplet, Sarah skällde ut amber och vanessa för att dom varit högljudda en natt nu för någon kväll sen. fick värsta utskällningen. Men grejjen var ju att jag var också med den kvällen och kan ha varit den mest högljudda av alla men inte fick jag en utskällning. Sarah är jättesnäll mot mig. KAN ju vara för att jag är svenne och att jag inte skulle förstå ett ord hon sa (Sarah har en ganska stark accent, tänk dig en stockholmare som möter en skåning som pratar extremt grötigt. eller tänk bara edith som möter en skåning som pratar extremt grötigt.)Nej nu ska jag fan gå till köket och stöka ner och skriva en lapp med texten : EDITH WAS HERE 13.20, 2008

Inga kommentarer: