måndag 6 oktober 2008

extremt jobbigt

nu blir jag faktiskt lite trött på att jag går och skär mig själv på händerna. och inte avsiktliga "jag lyssnar på kent och skär mig- sår".okej jag lyssnar på kent ibland, men hur som helst detta handlar om något mycket djupare rent mentalt. jag har skärt mig 4-5 gånger sen jag kom hit och det har verkligen runnit blod, och jag menar jag tål ju att se blod, men dessa mängder stör till och med mig. vad har hänt med mig? ont gör det också och har knappt kvar några plåster. och såblirdet ärr. nu sitter jag med ett smärre bandage (plastpåse) runt mitt vänstra pekfinger, skulle öppna en burk med köttbullar i tomatsås, ni vet en sån konservburk. och så ba händer det igen. och så stannar dessutom vardagen upp när det bara kommer massa blod man kan ju inte direkt göra nått, de är ju mest bara att stå där.

detta suger
edith

Inga kommentarer: