måndag 13 oktober 2008

Bråket del 2

Nu var vi på möte däruppe i 8an.vi är sams igen och ingen vet vem som skadade vår brandsläckare eller vem somgick in i deras lägenhet och tog deras affish. men jag bad om ursäkt för brysselkålen,sproutsen och dom skrattade och sa att det bara var roligt. och dom erkände att champinjonerna var dom, och det var ju också faktiskt rätt roligt. nu är det enda att vi hoppas att inte vi behöver betala ändå, för sams med ledningen, det är vi ju inte! men om man smörar lite så skall det väl gå vägen.

3 kommentarer:

Nickis. sa...

påminner mig om matkrigen i nian.. (jag ensam mot klasserna under) ja, jag gick i nian och dom i sjuan och åttan... Moget, jag vet.. men ändå grymt roligt.
sen när vi va på skansen en natt i somras hittade vi en brandsläckare, jag lovar man har grymt roligt med dom!

Anonym sa...

Låter ju onekligen som om Gangster-Edith skrämmer slag på hela Carisle...

Anonym sa...

CARLISLE, menar jag ju såklart!