torsdag 2 oktober 2008

Anton Corbijn

Nu har jag pluggat i 4 timmar i sträck! skrivit research om en fotouppgift. Och nu menar jag inte "gymnasieplugg" där man "pluggade skitlänge asså varje kväll" och inte kunde hjälpa till med disken hemma för att man "höll på med 5te a4 sidan på sin uppsats i samhälle " Nej, utan detta är nog första gången jag pluggar på riktigt. Kanske är för att jag tycker det är extremt jävla kul också.

Just nu skriver jag om Anton Corbijn, han har fan alltid varit min idol! Han använder BARA Hasselblads kameror och använder aldrig stativ! det är coolt.men sen har han ju råd med det också eftersom han säkert är extremt rik. Jag ska bli som han.

4 kommentarer:

Anonym sa...

mmmmm corbijn. jag har pratat med honom :)

Anonym sa...

lägg av! var det när du var och såg control på sthlm filmfestival?

Anonym sa...

japp! pretty cool :D

Anonym sa...

ööööö corbijn? aaa.. han e ... bra...