tisdag 23 september 2008

Vad hande alltsö med guldfisken?

ja vad hande med guldfisken. den ar kvar. var det verkligen nagon som trodde att vi skulle gora oss av med den bara for att vi inte fick ha den? da ville vi ju bara ha den annu mer. ni kan kalla honom Fishy. han forsoker fortfarande aterstalla sig till denna miljo som ar ganska annorlunda fran den forra. nu ar det mkt ljud runt omkring honom, folk som e lite storda och ska prata med honom som om firren ar nan slags psykolog slash terapeut. inga namn namnda. eller vad fan. Jag pratar med honom!!!!! kop en fisk och prova. kostar inte mer an 10-20 PIX
har fatt ganska manga mail fran greenpe...a jag vill inte skriva hela namnet ifall dom googlar pa sig sjalva (som jag brukar gora. pa mig sjalv alltsa) och ja, vi kommer ta val hand om fisken, har overtalat mina rumskompisar att inte ge honom nagon form av alkoholhaltig dryck el. dyl.

hoppas ni inte stor er pa engelska tangentbordet. dom har stangt av mitt internet pa min svenske dator; och nej, inte gjort nagot olagligt eller dyl. eller..........

nu sitterjag i biblioteket. the library. eller som alla. ALLA uttalar det har: LIBARY. ni vet sa man har blivit tranad i typ tio ar i skolan att INTE uttala det. sa nar man antligen kommer till england, ja da ska dom prata sa. sa nu ar det Dom som kollar konstigt pa mig nar jag sager LibRary. kanske ska falla for grupptrycket? Njaaaaaaa

idag har vi ritat i skolan sen ska vi se pa dvd. vi ska gora en pin hole kamera snart. det ar javligt coolt! googla pa PIN HOLE CAMERA.

Och till Sofia Ruthberg, kul att du gillar min blogg det gor jag ocksa! jag tror det ar den basta jag nansin last.

more to come som dom sager
halsar Edith, eller som dom sager har: EEEEEYYYDDEEEYYIIITFHHH

Inga kommentarer: