måndag 29 september 2008

tänk om någon startade ett krig och ALLA drog dit

pizzan igår var typ den godaste jag ätit, vi beställde 2 st 16 inch pizzor plus en 9 inch pizza som var vitlöksbröd och lökringar och två st 2 literscocacola. alltså 16 inch. det är sjukt stort. jag tror en inch är kanske 4 cm?a fatta stor den va..

idag ville en i min klasslära sig svenska. ville veta hur man sa "du är vacker" och "vill du bjuda mig på en drink" så han vet vad han ska sägapå stureplan nästa gång. jag VEK mig av garv. "du ar väkör" och " vilu bunga binga poo mig an drink"

så skulle jag handla en banan, för vi ska tydligen ha den på vår bildlektion imorrn där vi tecknar. satte. ah, en banan. och såklart köper jag allt annat än en banan. men det är lugnt, för lidl öppnar 8 imorgon.

nu är det fest här. lägenhet 6 är den såkallade festlägenheten. och jag ska laga middag nu! jag har köpt jättegod färskpasta och grejjer.det bästa med att handla till sig själv bara är:

1. man köper bara det som man tycker är extremt gott
2. om man köper mjölk eller juice kan man dricka direkt ur förpackningen!
3. man kan äta när man är hungrig,alltså vilken tid man själv behagar.

Inga kommentarer: