onsdag 17 september 2008

Idag kom jag försent till skolan. jag visste ju att det skulle hända nån gång, för kom igen, det är ju mig vi pratar om, tidsoptimisten nummer ett. men jag menar, TREDJE dagen.

Så träffade jag några svenskar också, Fabian och Angelica från uppsala. Dom var trevliga och det var ju himla tur, dom går grafisk design. hade jag inte gått foto hade jag lätt gått deras linje.

Ikväll ska jag inte gå ut, för jag är fortfarande lätt omtumlad från gårdagen. gårdagen var helt bisarr. Vi gick från klubb till klubb, blev kanske 6 styckna. Och gjorde en del nollningsaktiviteter. Vi bands fast två och två vid benen för att sen få gå ut från en klubb till en annan. Och andra rätt snälla grejer, så var inte orolig mamma.

Nu blir det lätt kaffe
/Edith

1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman, jag tycker det är fint att du tänker på mig. /Mamma