tisdag 23 september 2008

Jag tänkte att JAG skulle få priset för sämst klädda ikväll. det är maskerad. och om jag får det, lovar jag att sätta upp en bild. det är tydligen så att dom på skolan vill slå guinness världsrekord genom att ha så många saints and sinners som festar tillsammans. låter det kul? mjo, jag skulle iof kunna tänka mig massor av fler världsrekord som verkar roligare att göra. typ göra en sjukt stor pizza, och sen bara äta! fatta gott!
e glad över att mina rumskamrater e lika konstiga och kufiga som jag. lite som jag och rosa blir när vi ses, fast inget slår mig och rosa. men iallafall, nära inpå!! och DET, mina vänner...är jävligt bra.

nu ska jag dricka en 33 cl öl 4,1% det är det enda jag ska dricka ikväll mamma. (okej det är det väl antagligen inte, men jag kommer ta det lugnt och vara förståndig och lyssna på mitt omdöme. fast det blir svårt att lyssna på mitt omdöme iof eftersom hon inte är här. (rosa)) men hon kanske ringer och säger åt mig att ta det lugnt. iof är ju hennes närminne i ett annat land (jag) så det lär ju bli lite svårt det. vet verkligen inte hur dehär kommer sluta. kan bara säga att om du vill ha billig öl (billigare än gröne jägarn) så är det till carlisle du ska komma.

/Edith

1 kommentar:

Anonym sa...

OMDÖMET SÄGER ATT DET ÄR CHILL!