torsdag 18 september 2008

igår köpte jag ett starwars svärd av en kille på gatan. 4 pund och lyser rött. det var det ju lätt värt. Det var fler som köpte svärd, som lyste typ rosa, grönt, blått och sådär. så då vart det star wars slagsmål. jävligt kul! lätt den roligaste kvällen här hittills.

och just det, nu kom jag på varför vi delades upp killarna och tjejerna, det var stag & hen kväll, typ möhippa och svensexa kväll. tjejerna är hen och killarna stag, jag vet inte vad det betyder men jag tror hen betyder höna. och då kanske det är logiskt om stag är tupp. kommentera om du vet bättre än mig.

mina rumskamrater gillar att lyssna på abba och chemical romance. och det gör .....inte....jag... försöker överrösta med lite chrippa kjellvanderoch robyn.

Nu ska vi snart gå och handla mat. det behövs kan jag ju säga.

jag saknar att bo i en storstad
/Edith

1 kommentar:

Anonym sa...

ok... för det första rooster e tupp. ( e inte säker på stavningen)
och för det andra... Chemical romance?!?! abba fattar jag för.. aa... kom igen dancing queen e faktiskt en väldigt bra låt! :D

tycker du gör rätt i att pumpa i dom lite robyn! det behöver dom..stackarna.