torsdag 18 september 2008

Ännu en skoldag. ganska kul. jo det var kul men har varit trött hela dagen. Nu ska vi snart gå ut klockan är 18.04 här och ikväll är det nått med att tjejerna ska klubba på ett ställe och kilalrna på ett annat för att sedan mötas upp på en klubb. vet inte riktigt vad som är poängen med det.. men kul lär det bli!
Amber har köpt varsin slips till oss tre. en där det står: party award for most outta controll partygirl, en annan most outta control flirt och den tredje most outta control drinker. dom tycker jag ska ha most outta control drinker. har verkligen ingen aning om varför...

...

nej men seriöst, har verkligen ingen som helst aning om varför...

...

Populära grejer i Carlisle: (fylls på kontinuerligt)

Ugg-skor
Basshunter
EXTREMT mycket smink (tjejer)


nej, nu måste jag klä på mig nånting för ikväll. borde verkligen städa mitt rum också. fast mitt är inte värst....


...


Nejmen seriöst, mitt är verkligen inte värst...


...

/Edith

1 kommentar:

Nickis. sa...

jag tror jag kan svara på den där frågan om slipsen! bara att ringa mig så förklarar jag!