torsdag 11 december 2008

jaha, vad har hänt idag då?

imorse hade vi crit igen. jag visade upp bilder jag tagit från luften. det blev lyckat
sen lånade jag tre filmer på biblan inför helgen. blivit rätt igenkänd där nu för jag hänger där varje dag. som en nörd ungefär. men sen är jag ju lite nörd också. jag lånade Deer hunter, Dejavu och Into the wild. den första för att den fått 5 oscar, 5 i betyg av alla som betygsatt och för att robert de niro e med. into the wild för att agnes säger jag ska se den. och dejavu för att det var längesen jag hade en dejavu.

nu e vanessa på stan och handlar toffifee åt mig. jag gillar makt. men i lagom dos

en ofattbar händelse var också att amber var uppe idag, INNAN kl 4. hon vaknade ett. det är något som måste gå till historien som en bisarr händelse i lägenhet 6 2008-2009

klippte håret idag förresten. och imorrn ska jag färga. ich dont think jag kommer säga hur jag klippte eller vilken färg jag ska färga. varför? vet inte. kul. guldkant i vardagen.

inatt sov jag 0 timmar. och 0 minuter. så ikväll kommer jag nog somna väldigt tidigt vilket är väldigt bra. för då vaknar jag tidigt imorrn på min lediga dag och kan göra grymt mycket work. hard work work, som rosa brukar skriva på sin facebookstatus.

1 kommentar:

Rosa och Dina sa...

heheheehaahahahahahohohohohohhihiihihihihihihihihheheheheeh hahahaha!