tisdag 9 december 2008

11 Grejjer Du Inte Visste Eller Kanske Visst Visste Om Edith

1. jag gillar Days of our lives, mest för att det kan gå hur många år som helst utan att du tittat och du kan fortfarande hänga med i handlingen

2. När jag gjorde ett iq-test på på illustrerad vetenskap fick jag resultatet "övernormal" (...)

3. Jag föredrar att vara sämst eller bäst på nånting istället för "bra". kanske mest för att jag alltid hamnat därimellan.

4. JAG har inga fobier! som jag vet om

5. jag älskar toffifee. vill du få din vilja igenom och ger mig en låda toffifee då har du fått din vilja igenom (gäller ju inte ALLT förståss men på det stora hela)

6. jag absolut hatar folk som är otacksamma och respektlösa

7. en av mina största mardrömmar skulle vara att bli riktigt girig

8. Jag blir grymt imponerad av folk som bjuder på sig själva

9. Jag tycker det blev extremt jobbigt att skriva denhär listan nu för den fick mig att inse saker om mig själv svart på vitt.

10. jag älskar jonas nyberg. som fan.

11. jag älskar god mat. mitt hemliga drömjobb är att få bli en såndär hemlig matkritiker som går runt på alla lyxiga restauranger och får käka hur mycket gratis mat som helst och sen skriva om det

1 kommentar:

Rosa och Dina sa...

"övernormal" aaa tjeeeenaaaa