fredag 12 december 2008

En sak jag kan lägga till på mitt Cv nu det är att jag jobbar grymt bra i stressade situationer!
Idag gick jag till caldewgate tidigt för å framkalla och printa. 8 bilder ska vi ha och då ingår en
långjävla process: först ta filmrullen och framkalla i mörkerrum själv. och har man då fyra
rullar... då tar det ett tag. sen förstora upp bilderna och printa ut. där måste man hitta rätt ljus
och prova fram hur många sekunder man ska ha dom under dendär grejjen... och åtta bilder!
dyrt. så fick jag veta att dom stänger två och att vi inte kan gå dit på måndag för att printa fler.
vet ni vilket tempo jag fick då eller? gjorde färdigt 8 färdiga bilder på säkert en halvtimma!

så är det någon därute som behöver anställa en duktig, ambitiös, något dryg men go tjej som jobbar bra i stressade situationer? hör av dig till:
jag_e_dum_i_huvet@hotmail.com

Inga kommentarer: