onsdag 19 november 2008

updateupdateupdateupdateupdateupdateupdate


I helgen var jag i bästa staden* hos Jonas och det var fan skitkul som vanligt. Ni andra får inte bli arga för att jag väljer att åka dit istälet för stockholm för när man är såhär grymt kär i någon då är det ett undantag. Dessutom bor jag ju här.

Vi (Jonas) gjorde sjukt god mat! kyckling fylld med fetaost (och nånting mer) inlindade i bacon och till det rödvinssås och potatis. jag tror det var potatis. a vad säger ni nu då Ann-Mari och Henric?! Ni borde ju iallafall pröva det. det godaste jag ätit.på länge


sen drack vi öl , kollafilm, Jonas försökte slå mig i Brick breaking** men det gick ju som vanligt inte så jävla bra.


Och sen var det svårt att säga hejdå på söndagen. man kan väl säga att det var riktigt jobbigt. okej om jag skulle till stockholm som tar ett par tre timmar. men nu skulle jag sittapå tåget från nio på morgonen, sen buss, sen flyg,sen tåg, sen ett annat tåg för att komma hem tio ¨på kvällen. Det jag menarär att man tänker väldigt mycket när man reser ensam.


På fredag kommer mamma och syrran och det ska bliså jävla kul!! här kommer listan på grejer jag vill ni ska ta med igen ifall ni glömt:


vodka explorer



haha nä nu skämta jag bara. A joke såhär på eftermiddagen. busigt

Ovan ser ni ju en bild.a det är mat jag köpt. tänkte att ni ville se det. gillar särskilt Heinz-namnet...
nu ska jag äta den bajsbruna burken. M-M-M. och sen ska vi kolla på narnia
/Edith
*Malmö
**ett spel på facebook som vi blivit lite beroende av

7 kommentarer:

Rosa och Dina sa...

haha undra om ann marie fick en hjärtinfarkt när hon läste vodka eplorer

Anonym sa...

rosa --> Äh, en explorer orsakar ingen hjärtinfarkt. Det är ju inte ens 1 % av allt som jag har köpt ut åt er under gymnasietiden!

Rosa och Dina sa...

vilken tur att du va lite busig där med namnet annars vet man aldrig va ann-marie skulle säga

Anonym sa...

Hah, alltså Edith!
Du får komma hem* snart så man får en möjlighet att träffa dig.

* Stockholm för i helvete!

Anonym sa...

Vi mammor utvecklar ett slags flexibelt hörande/seende ända sen barnen är i treårsåldern...

sen eskalerar det med åren ...men samtidigt förfinas lyhördheten...och luktsinnet

A-M (mamma)

where is edith sa...

haha luktsinnet, vad menar du med det mamma?

annars klockren kommentar

where is edith sa...

eller nej, jag menar vad menar du med lyhördheten. fast du behöver inte svara här vises ju snart