torsdag 6 november 2008

jag tycker det här med att stava namn rätt alltid blir fel. tänk på saken. eller inte du som heter typ anna holm. dig stavar väl ingen fel på. om inte personen i fråga är helt efterbliven och skriver ana hålm. men det är en chans på låt säga 0,00000001%. på mitt namn är det åtminstone 80% chans att nått litet blir fel. och det är ju faktiskt inte ett så konstigt namn jag har. men här på ön... i detdär uppropningsblocket lärarna har för att kolla närvarande står ju alla namn. kollade på det papret förett par dagar sen och då stod det: Edith Borgeson. man ba ok.
fattar ju att dom skriver ett O men vad är grejen med ett G helt plötsligt?
teori 1: lärarna är totalt efterblivna
teori 2: här lämnar jag utrymme för mina trogna (och otrogna)läsare attfylla i en teori

jag har fyllt i minst 10 olika papper som försäkrar attjag går på skolan och inte kommer bryta några regler där jag undertecknat med Börjesson. fattar inte.

detta kan ju verka vara ett värdsligt fel men för mig är det hela världen. oh snap










mm...

/Edith

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker du borde skriva under med "asfaltsbarn". Det funkar alltid!

Anonym sa...

nej joel