måndag 18 maj 2009

Sköna smekmånader

När man flyttar ihop med personen man älskar lever man som i en drömvärld. Nu har jag bott härnere i snart 4 månader. Dessa månader kan man kalla för smekmånader, man lagar god mat varje dag, och inte bara mat, ALLTID efterrätt av nått slag. Det är nästan helt sjukt hur mycket gott man äter hela tiden. Nu kanske ni tänker att jag måste gått upp i vikt som fan. Och det har jag ju. Så imorse tänkte jag en ny tanke: Man kanske ska äta mer nyttigt och mindre skit. men nu sitter jag ju här med en uppäten skål nachos och en Pucko. Jag har nu börjat med mitt missbruk ensam. Så nu tänker jag mer: Äh, det e ju fett gott, jag laddar inför beach 10 istället!

1 kommentar:

Rosa sa...

jag förstår exakt vad du menar! när jag kollar på top model så tänker jag t ex inte på att "åå så smal skulle jag också bli" nej nej. jag tänker på kladdkaka