fredag 8 maj 2009

RE-BORN

För bloggen alltså.

Fast jag känner mig också lite så. Våren och sommaren är här och jag känner mig så jäkla lättad.
Har fått jobb för sommaren, vilket gör att jag nu kan driva in hyra bland annat som just nu är viktigast.
Jag kan ju också säga att om en vecka flyttar jag och Jonas till egen lägenhet här i Malmö! Du e välkommen på inflyttningsfest ungefär i juni i början av juni. Kom då.

Och till en mer djupare grej. Jag kollar just nu på Operah (eftersom jag är hemma och arbetsfri för tillfället) det handlar om en familj som tar heroin och kokain. Tillsammans ofta. Och mina känslor som frodas under detta program är nästan otippad överväldigande. Det är alltså en mamma, pappa, två bröder som är TYP 16-20 år. Samt en liten baby på typ 0 år. alltså den lilla knarkar ju inte...


...

Iallafall. Jag blir ledsen utav detta. Det känns som det är för mycket olycka i världen för att allas omtanke ska räcka till. Eller?


E

1 kommentar:

Rosa och Dina sa...

HAHAHA va kul ifall 0åringen också tog!