lördag 17 januari 2009

tjaa

det var ett bra tag sen sist
men imorgon är dagen.dagen då jag åker tillbaka till ö:n

det ska bli så jävla tråkigt. just för att man vill inte lämna bra saker. ungefär som att får man en miljon kronor så säger man nej och väljer en påse bönor istället.
jag kollar just nu på en film det är därför det blirlite osammanhängande

jag är i malmö med jonas nu (jonas är ju min grymma pojkvän) och nu ska vi hyra en bra film. kanske Varg. den som går på tv är inte så bra

såg ni Boliden på himlen förresten? nä juste. för den syntes bara i södra sverige. så det var bara jag som såg den och inte ni i stockholm. nu blir det ju lite pinigt för mig i fall ni Ändå sett den. då kommer mitt självförtroende sjunka. men den va cool. det var ett ljus somlyste upp hela himlen skitlänge som en lång blixt fast utan åskljudet.

Inga kommentarer: